Sayfalar

15.04.2015

Rengarenk.............

 Deneme deneme.....
Bu sehpayı koyu ceviz renginden kaynaklı kullanmıyordum ama atamıyordum da. Denemek için öncelikli kurban edilen oldu. Çok daha estetik olanda ustalaşmayı umuyorum :)

İkea'dan aldığım tabure de renklendi :)
Zımpara yapmak biraz yorucu ama başka türlü de olmuyormuş.
 Sırtta el olanı ve hemen ardındakini de salona masa koymayı düşündüğümde kullanmak üzere aramaya başladım bile :)
Sonra da bunlardan 4 adet olunca yemek masası olayı tamamlanacak. Köydeki sandalyelerimi getirebilsem şahane olacak ama bakalım.

Köydeki sandalyelerim bunlar. Eşimin büyük halasınındı el koydum :)

2 yorum:

  1. İlk resimdeki mavinin tonuna bayıldım, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel duruyolar ya ellerine sağlık :-)

    YanıtlaSil

Siz ne dersiniz?