Sayfalar

9.11.2015

Tanıştınız mı yeni kızımla

 İnsanlardan bilerek ve isteyerek uzaklaşıyorum. Köpeklere ise hayranlığım katlandıkça katlanıyor. Pika'nın ölümünden sonra yeni bir köpek 'asla' demiştim. Çünkü olası bir sorunda yaşayacaklarıma katlanamıyorum. Günlerce ağladım. Görenler bir yakınımıza bir şey oldu sanıp üzülüyormuş köpeğim dediğimde haa neyse ben daha ciddi bir kayıp sanmıştım dedi çoğu. Oysa o bir yakınımız değil ailemizdendi. Anlatamadım, anlamak istemeyene de anlatılamıyormuş zaten.
Eşimi en son ne zaman salya sümük gördüğümü bilmiyorum ama Pika'nın gidişine aile boyu çok ağladık :(


Şimdi de sizi Luna ile tanıştıracağım. Luna evde bakılıp hamile diye sokağa atılmış bir can. Tüm yavrularını gençlik hastalığından kaybetmiş. Besleme noktasında iyileşemez diye kliniğe alınmış ve yavruları gibi o da gençlik hastalığna yakalanmış. Hiç emziremeden kaybetmiş yavrularını.
İyileşme sürecinde bir arkadaş geçici olarak evini açtı ama süresi dolunca da yine besleme noktasına gidecekti. Bir fotoğrafı vardı insanlardan bakışlarıyla hesap sorar o fotoğraf içime işledi. Eşime günlerce yalvardım. Kurtaralım bir kez daha deneyelim diye. Başta hayır dedi ama dayanamadı.
Evimize ilk geldiğinde (25 Ekim) eşim  önünden geçerken kafasını saklıyordu. Öyle çok dövülmüş ki elimizi kaldırsak bir şey anlatmak için kafasını saklıyor. Yavaş yavaş düzelecek tabi. Üstte bize gülümseyerek baktığı ilk gün.
Hemen boşalttığımız zeytin hanımın var olan odası bizim eski çalışma odasına eski bir kanepe bulup yatak yaptık oyuncaklar aldık. Zeytinle hala liderlik yarışı devam ediyor.
Kaka için sokağa çıkarttığımız ilk gün sabah titremekten yürümedi. Yine bir posta ağladım. Onu bırakacağımızı sanıyordu. Şimdi sokağa çıkınca titremiyor sanırım döneceğini öğrendi. Ama ciddi travmaları var. Mesela su ve mama alanları olan cam balkona adım atamıyor :( ben de onunla gidiyorum bazen ön iki pati balkonda arkalar odada girmeye çalışıyor.
İşte böyle yeni kızımız Luna. İnsanın ne kadar acımasız olduğunun ısbatı gibi :(
İsmini ida koydu.
Şimdi geniş bir aileyiz 2 kızım bir de oğlumla.

2 yorum:

  1. Okurken içim delindi, çok zor çok. Allah size , oğlunuzave eşinize sabır, güç versin Luna' nın yaraları çabucak kapansın.
    Hep birlikte sağlıklı ve mutlu yaşayın.

    YanıtlaSil
  2. Selamlar,

    Çok güzel bir blogunuz var, tebrik etmek isteriz :)

    Bloggerlara destek olmak için domain sponsorluğu yapmaktayız. Örneğin creamive.blogspot.com yerine www.creamive.com adresini kullanabiliyorsunuz. Sadece blogunuzda küçük bir tanıtım yazısı rica ediyoruz.

    Dikkatinizi çekerse bizlere https://www.creamive.com'dan merhaba diyebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Siz ne dersiniz?