Sayfalar

21.07.2009

Bir Şarkı ve Sözleri

Sahipsiz bırakmayayım buraları. Bugün şiir ve hoş melodiler günüme Bülent Ortaçgil denk düştü. Kafam bomboş, yapılacak işleri de evi de akşama yapılması gerekenleri de......
Buyrun güzel bir Ortaçgil şarkısı ve güzel bir şarkısının da sözleri;
****
Hiçbir neden yokken, ya da biz bilmezken
Tepemiz atmış ve konuşmuşuzdur
Onca neden varken ve tam sırası gelmişken
Hiçbirşey yapmamış ve susmuşuzdur.
Aynı Anda aynı sessiz geceye doğru
İçim sıkılıyor demişizdir.
Aynı sabaha uyanırken kimbilir,
Aynı düşü görmüşüzdür.
Olamaz mı? Olabilir.
Onca yıl, sen burada
Onca yıl, ben burada
Yollarımız hiç kesişmemiş
Şu eylül akşamı dışında
Belki benim kağıt param,
Bir şekilde, döne dolaşa
Senin cebine girmiştir.
Belki aynı posta kutusuna,
Değişik zamanlarda da olsa
Birkaç mektup atmışızdır.
Ayın karpuz dilimi gibi batışını
İzlemişizdir deniz kıyısında.
Aynı köşeye oturmuşuzdur Köhne'de,
Belki de birkaç gün arayla.
Olamaz mı? Olabilir.
Onca yıl, sen burada
Onca yıl, ben burada
Yollarımız hiç kesişmemiş
Şu eylül akşamı dışında
Bostancı dolmuş kuyruğunda,
Sen başta ben en sonda öylece beklemişizdir.
Sabah 7:30 vapuruna
Sen koşa koşa yetişirken,
Ben yürüdüğümden kaçırmışımdır.
Aynı anda başka insanlara
Seni seviyorum demişizdir.
Mutlak güven duygusuyla başımızı
Başka omuzlara dayamışızdır.
Olamaz mı? Olabilir.
Onca yıl, sen burada
Onca yıl, ben burada
Yollarımız hiç kesişmemiş
Şu eylül akşamı dışında .....


2 yorum:

  1. Bu videodaki şarkıyı çok severim.
    Ne iyi etmişsin, eklemekle...
    :)))

    YanıtlaSil
  2. Müzikte bence de melankolik bir tad var da..
    bir yerinde sigara dumanına boğdurmuş "ilk sigaram bile tatsız" demiş. aha gitti nüziğin tadı:)
    neyse, bir özdeyişle hoşçakal diyeyim:

    müziksiz kalma
    dumanlı müzik alma

    YanıtlaSil

Siz ne dersiniz?