Sayfalar

23.09.2011

Gözünüzden yaş akmıyorken daha fazla ağlayabildiğinizi fark ettiniz mi?


Bir gün neşeyle bir gün tuhaflıklarla karşınıza çıkmaktan hoşlanıyor değilim. Tariflemem lazım sanki yaşadığım şeyi ama olmuyor. Aylardır diyorum ya yazamıyorum yazmak istediklerimi. İçimden geçenleri, içimden geçmeyenleri yazamıyorum.
İnsan gardrop yeniler gibi yenileyebilmeli kendini de. Hani artık her yanı iplik iplik olmuş kazaklar gibi katlayıp yerleştirmeli torbalara. Belki demeli, belki bir başkasının hala işine yarayabilir!
Biliyorum her seferinde yağdı yağacakmış gibi duran gökyüzünün üzerine atıyorum suçu. İnsan en sevdiğini suçlar mı? İnsan içinde 'en' diye başlayan her cümle tarafından onlarca yerinden ayrı ayrı vurulur mu?
Yine buraya sıçrıyor parçalarım. Oysa dimdik duran yanımla yazmak istiyorum bu mevsimde. Belki akşam içerisinden iskeleti çıkartılmış et yığınına dönüşüyor olmamdandır duramayışım.
Belki sadece her notası ayrı ayrı içime işleyen türkülerdendir bilmiyorum?
Gözünüzden yaş akmıyorken daha fazla ağlayabildiğinizi fark ettiniz mi?

Bu gece suçlu
Burada
ve
Burada

45 yorum:

  1. canim benim umarim en kisa zamanda hersey daha iyi olur senin icin...benide huzunlendirdin, her iki parcada harikaydi....

    YanıtlaSil
  2. Insaniz...Duygularimizla iciceyiz. Muhtemelen bir gecis yasiyorsun. Havadir veya ruhhalindir. Bana da cok oluyor bir an kahkaha atiyorum arkasindan bakiyorsun durgunum birdenbire...

    YanıtlaSil
  3. çok derin bakan çok şey görüyor, bu da hüzünlendiriyor doğal olarak... sabah sabah o suçlular beni de benden aldılar :)

    YanıtlaSil
  4. başlık cümlen nasıl da doğru. ve öyle ağladığımda beni kıran biri varsa mutlaka bu dünyanın zaman diliminde gözümün önünde cezasını bulmuştur.

    YanıtlaSil
  5. bir sabah radyoda şöyle bir söz söylemişti dj, "yüreğimizin dilinden türküler anlar" ve sonrasında yalan dünya çalmıştı. ben ağlamıştım. hem de gözuyaşlarım çağlayarak. sağaltıcıydı ağlamak...

    YanıtlaSil
  6. önce verdiğin ilk linke tıkladım ve ilkay akkaya'yı dinledim.çok severim sesini.sonra dailymotion'ın yan linklerinden aşk sana benzeri gördüm ve onu dinledim.sonra sayfana geri döndüm ve ikinci linke tıkladığımda tekrar aşk sana benzer çıkınca gülmesedim. :))

    YanıtlaSil
  7. istediğin gibi yazamıyorsun çünkü öküzün biri senin bloğunu o boktan beyniyle eleştirdiğinden beri sen sen değilsin...
    yanılıyor olabilirim..abartmışta olabilirim...ama eski nehir ida yok..ve bir aptal yüzünden yok olması beni üzüyor..

    YanıtlaSil
  8. türkülerden bahsedince birkaç gün önce okuduğum şu yazı geldi aklıma ve oku istedim...

    http://acikkoyu.wordpress.com/2011/09/14/turkuler-sahici/

    YanıtlaSil
  9. yav şu özümün bahsettiği öküzü ve dediklerini çok merak ettim????

    YanıtlaSil
  10. Rozerin'in Annesi teşekkür ettim. Geçiyor geliyor yine geçiyor yine geliyor alıştım artık:)

    YanıtlaSil
  11. Didemciğim tanıdığım tüm kadınlar aynı halde nedense:)

    YanıtlaSil
  12. Anne kaleminden ne güzel suçlular değil mi? Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. Gugukcuğum 'şudur' desem olacak da somutlayamıyorum bile:(

    YanıtlaSil
  14. Nil Canım dediğin gibiydi. Hani için bomboş kalana kadar devam eder ya işte öyle.

    YanıtlaSil
  15. Kara Kitapp canım sen benim suçlularımı tamamlamadan geçer misin yakalarım işte öyle:)

    YanıtlaSil
  16. Öz'üm bilmiyorum ki? Nedeni bulmuş değilim ama diyemedikçe birikiyor ya o kötü. Bu kadar uluorta bazen herşeyi anlatmamak mı gerekir bilmiyorum ama tedirginim hep dediğin gibi.

    YanıtlaSil
  17. Mayam okudum canım hemen. Nedenlerimi de yazdım hatta:) Çokkk öptüm. (seni)

    YanıtlaSil
  18. Gugukcuğum 8-9 ay öncesinden idaya ve bana ufak ufak göndermelerdi:) Geçti bitti. Galiba izi kalmış:)

    YanıtlaSil
  19. Yine herzamanki gibi güzel seçmişsin kelimeleri...

    YanıtlaSil
  20. anlıyorum demek istemezdim seni ama, galiba anlıyorum...

    YanıtlaSil
  21. Hüzünleri evde bırak desem evdekilere yazık. Dönüp dolaşıp yine sana gelecek.:)

    Saçlar da tamam olmuş. Hem kökü sende, ekersin yine kesilir (tersi miydi) :))

    Oysa dimdik duran yanınla yazmak istiyorsan, yaz. Dik'sin ki.

    YanıtlaSil
  22. Fark etmemek elde mi? Soruya soru ile karşılık oldu. Ama soran kim!

    YanıtlaSil
  23. tamam, koltuğa yaslandım, şimdi dinleyebilirim şarkıları. sabah denedim ama iş güç dolu bir günde dağılırım diye kapattım. ilkay akkaya bana hüzün verir ebrucum. zaten hüzünlüysem de ağlatır. tuhaf bir şekilde aynı anda da direnme gücü verir. güzel sesini dinlemeyeli çook zaman olmuştu. nurettin rençber'in sesi de benzer etki de. ama o çok aşıktır hep. geçen gece mp3çalar kulağımda uykuya dalmaya hazırlanırken, "ağlama yar" başladı çalmaya. çok, ama çok eski bir şey hatırlattı bana, önce rençber'in sesi sonra şarkı... tam da hüzünlü bir hatıra sayılmaz, içimi ezmedi yani hatırlamak. ağlayacakken tam, hani biri teselli eder, hatta gülümsemeye bile başlarsın. öyle...

    özlemişim ikisini de dinlemeyi. ama sık dinlemem yine de, bu epey zaman idare eder beni artık:)

    YanıtlaSil
  24. nehir ida, sanırım böyle durumlarda şöyle söylemek lazım..

    belki yine gülecek bir neden bulmak lazım..
    yeni bir haber yeni bir kader
    bunlar için hayal kurmak lazım
    yeni bir hayat gerisi bayat
    asıp yüzünü duruyorsun ya
    belki de kırıtman lazım
    hep içine atmayıp
    hepsini bir kazana atıp toptan kaynatman lazım
    sanırım kendine gülecek bir neden bulmak lazım

    netice itibariyle nehir ida, kendine yeni bir “ben” bulman lazım:)

    bu şarkıları değil sertap erener'in
    yeni bir ben şarkısını dinlemen lazım:))

    Kimseden fayda yok Nehir İda.
    Kimi zaman uf olan yerlerimiz acır,
    kendimizi nasıl iyileştireceğimizi öğrenmemiz lazım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  25. "Gözünüzden yaş akmıyorken daha fazla ağlayabildiğinizi fark ettiniz mi?" sorusu nasılda ruh halimi tanımladı şimdi. Söyleyecek çok söz yok aslında. Hislerimi anlayabilirsin sen.

    Ve ben tüm sıkıntılarının dinmesini diliyorum.

    YanıtlaSil
  26. Doğru zaman geldiğinde farkında olmadan içinden ne geçiyorsa ve geçtiyse akacaktır kağıda. Ne değişecek peki? Aslında cevabını bilsem, yaz-a-madığım zamanlar hemen yapardım. Ben bekleme konusunda başarılıyımdır, yazmayı bilemem :)

    Bu arada yorumları okumadan yazdım umarım yinelememişimdir istemeden.

    YanıtlaSil
  27. "Bir gün neşeyle bir gün tuhaflıklarla karşımıza çıkMAYANA" bizim köyde "robot" denir:)
    Oysa sen-biz insanın ta kendisiyiz. Sen, cesurca ve tüm samimiyetinle burada paylaşıyorsun; biz, arada bir imalarla "deneme"leştiriyoruz. Aradaki fark bu olsa gerek.

    Hayat, doğumla ölüm arasındaki sinüsoidal dalga demektir. İnişi de var, çıkışı da ve hatta nötr noktası da...

    "gidemem"e gelince,
    sözleri özel durumlara havale ediyorum da, sevgili aglea'nın dediği gibi hüznü yüreğimize yapışıp kalıyor.

    uzunca bir yorum geçiyordu içimden şu dijital reklam şeridi var ya, onun gibi. ama vazgeçtim. nurettin rençber'den sonra
    son bahar nağmelerinin demiyle bu günü tamamlamak kalıyor ve camlı balkonda bu nağmeleri tıngırdatarak tamamlamak...

    YanıtlaSil
  28. bu genel bir hüzün ve tarif edememe hali kışın da vardı sende. umarım gündelik yaşamda, yazdığın gibi sıkıntılı değilsindir.

    sağlığın nasıl?

    YanıtlaSil
  29. yaş akıtamadan ağlamak
    sulu sepken ağlayabilmekten
    daha çok acıtır canımı
    dışarı akmayan damlacıklar içerde keskin cam parçalarına dönüşüp etimi keser lime lime sanki...
    hep zerrin gelir aklıma
    "susamış gözlerim bir damla yaşa ağlayamıyorum eskisi gibi
    erirdi sanki derdim dökülen her damlada ağlayammıyorum şimdi"

    YanıtlaSil
  30. Geç oldu biraz Anneliliciğim teşekkür ederim hep çok incesin güzel kızına öpücükler.

    YanıtlaSil
  31. Suvebeyaz anlıyorum anladığını:)

    YanıtlaSil
  32. two dik duruyoruz da kalkanlar iniyor gece karanlığında:) öyle anlarda böyle işte. Teşekkür ettim.

    YanıtlaSil
  33. Şiirsel yorum senin fark etmeme ihtimalin olamazdı zaten:)

    YanıtlaSil
  34. Can Agleam ben seni var ya sımsıkı sarılarak kucaklamak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  35. Aslıcığım edersin sen de:)

    YanıtlaSil
  36. hayal Kahvem benim ilacım belli oğluş İda'm:)
    O benim acıyan yerlerimi ben onun acıyan yerlerini öpe öpe yaşıyoruz da işte bazen gece alabolra oluyor:)

    YanıtlaSil
  37. K.C.S. anlarım anlarım. Bazen sadece ... nokta koyup gitsen de anlarım ben seni.

    YanıtlaSil
  38. LeaNDer uzun zamandır ugramıyordun ne iyi oldu gelmen.
    Beklemek konusunda galiba ben de sabırlıyım da beklerken dile getiriyorum.

    YanıtlaSil
  39. Zihni Abi sen ne zaman tıngırdatmak desen aklıma 2006 yılı geliyor:) hala tutamadığım sözüm geliyor.
    Sen hep ol lütfen. Bir kalp atımı uzağımda ol.

    YanıtlaSil
  40. Deep sıkıntılıyım belki onun yansıması. Yoğun çalışıyor ve yaşıyorum hiçbirşeye zaman bulamayarak. Ve hastalık biliyorsun.
    Doktorlar depresyon tedavisi ile birlikte yürümeli bu tür hastalıkların tedavisi diyor dinlemiyorum. Aslında ne işe ne eve yansımıyor bu hal galiba en çok buraya.
    Çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  41. yazım güneşim ee bitirdin ki sen beni yine.

    YanıtlaSil
  42. zordur kendinden sen'i çıkarıp asmak gardrobuna. en azından suça iştirak etmiş tüm bedenini. ancak maskelerimizi değiştirip, her gün bir yenisi ile çıkabiliyoruz sokağa. zaten bizi de tanımlayan en önemli şey sakladığımız yüz'ümüz değil mi?. kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  43. Canım..
    Tek kelime ile..
    Farkettim..
    Yalnız sende dinlenmelisin.

    YanıtlaSil
  44. Haklısın ve teşekkür ederim. Eskisi gibi daha sık göreceksin beni buralarda :)

    YanıtlaSil

Siz ne dersiniz?