Sayfalar

20.12.2011

Golnar Shahyar Nasıl Ama?



Sevgili günlükümsü;
Bugün hastayım. Hastayım dedimse 'hastasıyım ülennn' gibi değil. Kertenkele gibi hissediyorum. Kopan yerleri onarabilme yeteneğine sahip oldum zaman içerisinde. Yağmur yağdı yağacak. Koca bana soruyor 'şemsiye alayım mı yağacak mı' 'al al yağacak bacaklarım ağrıyor' diyorum:)) Giyindiğim topukluların etkisiyle ağrıyor olabilir mi bilmiyorum:)
Bu arada şu yukarıdaki hatunların yeteneğinin hastasıyım. Tanıştıran kocaya teşekkürler. Müzik konusundaki zevkine hayranım. (Aynı ben) Bu arada eklemeden geçmeyeyim bu adam bana cidden iyi tahammül ediyor. Ben kendime katlanamıyorum:)

28 yorum:

  1. Geçmiş olsun.

    İçim üperdi yeminle.Bu nasıl müziktir:)

    YanıtlaSil
  2. Sevdin mi?
    Ben bayılıyorum facebook da contası yanıklara diye yollamıştım birkaç contası yanığa:))

    YanıtlaSil
  3. Ebru;
    ne desem yalan olur.

    Valla bu dinleyen de conta kalır mı bilmem artık:)

    YanıtlaSil
  4. :))))

    Arkadaki hatun enstürmanla resmen diyalog halinde ve kendinden geçiyor. Ha bir de kulaklıkla gözler kapalıyken çok güzel oluyor gece bir de öyle dene bari:)) Olmazsa sana bir reçete verelim:P

    YanıtlaSil
  5. Ebru;
    04:20 04:30 tam burada koptum vallahi.

    05:30 dan sonrası dahada koparıcı hahhhaaa;

    YanıtlaSil
  6. Ohooo tamamdır hoşgeldinnnn.

    YanıtlaSil
  7. 5.30'dan sonrasında gömleği giydirip götürecekler gibi hakikaten:)))

    YanıtlaSil
  8. Burada yağmur yağıyor. Üstelik öyle de bir yorgunluk var ki üzerimde. Ve müzik... "hadi kalk git" diyor, bütün bunların üstüne.

    YanıtlaSil
  9. Geçmişler olsun...
    Hatunlar aşık atışması gibi atışıyorlar sanki...
    kulağa hoş geliyor...

    YanıtlaSil
  10. yav başlayana kadar amma zaman geçti, bilgisayarımın tüm ses ayarlarını kontrol etmek zorunda kaldım. ve anladım ki amma aceleci bir kadınım.

    YanıtlaSil
  11. geçmiş olsun, hava açık bu tarafta :)) ama haftaya kar geliyormuş... şarkıyı dinliyorum şimdi :)

    YanıtlaSil
  12. Geçmiş olsun. Bende böyle farklı çalışmaları sevenlerdenim. Farklılıkları güzel bulanlardanım.

    YanıtlaSil
  13. bacım ne giydin topuklu ayakkabı be yaaa..Giysene şööle rahat bi ayakkabııı:):) Cıxs:):)

    YanıtlaSil
  14. cadılar makamı kadın kısmını nasıl da büyülemiş:)
    kaynayan bir şey var ki en az müzik kadar çarpıcı. itiraf ile cadı makamını yan yana getirişin tesadüf değil, yetenek...

    "bu adam bana cidden iyi tahammül etmesi" de
    tesadüf değil. asaleti yaşam felsefesinden:) yıllar önce de demiştim... senin ip ucu verdiklerinden çıkarmıştım:)

    bir de kulağına fısılda bu cümleyi olur mu? çukurova buğdayı gibi bire-on verir:)

    YanıtlaSil
  15. Geçmiş olsun canım, müzik ise çok başarılı gerçekten;)

    YanıtlaSil
  16. geçmişler olsun can hatun canım hatun...

    YanıtlaSil
  17. bu tam benim kocalıkmış. klarnete bayılır :)

    YanıtlaSil
  18. Tülaycığım bu sabah Ankara da griydi. Hoş her sabah öyle ya. Git diyor epeydir bana da ama gidememk kötü:( Umarım sen başarabiliyorsundur can.

    YanıtlaSil
  19. Değil mi Funda? Sesi çok güçlü ne kadar farklı sesler çıkarttıyor.

    YanıtlaSil
  20. Gugukum alemsin bekleyeceksin birazcık kuzum. Sonra da kaçacaksın:)

    YanıtlaSil
  21. Anne kalminden gelsin gelsin su sıkıntısı olacakmış yine yağsın bol bol.

    YanıtlaSil
  22. K.C.S. aynen ben de. Teşekkürler bu arada. 2 gündür karnım ağrıyor geçecek yarına:)

    YanıtlaSil
  23. Mütemadiyen ama kumaş pantolonla bu güzel oluyor:)

    YanıtlaSil
  24. Zihni Abi benim koca cidden asil adam. Gerçi beni seçmesinden de belli ama:)Ne uzun yıllardır tanıksın değil mi. İda minikti de o zamanlar.

    YanıtlaSil
  25. Yerdenuzak çokkk teşekkür ettim beğenmene sevindim:)

    YanıtlaSil
  26. trans halinde söyleşmek buna denir, ilginç gerçekten.

    teşekkürler.

    YanıtlaSil

Siz ne dersiniz?