Sayfalar

27.01.2012

Bugün Ankara da isteyerek ıslanan sadece benmişim gibi mutluydum.

Bir şey bekleme hali?
Tamamen sizin yaratıcılığınıza bağlı olsa da içerisini nasıl dolduracağınız bir aşamadan sonra ciddi ciddi bitkin düşüyorsunuz. Batıl inançlarım olsa 'başıma bir şey gelecek' derdim sanırım, neyseki o düzeyde değil. Tıbbi bir açıklama aramayı denemek  daha sağlıklı olacak. Belki de aramamak öylece bırakmak.

Sık sık yaparım bilirsiniz izahı bulmaya üşeniyorsam, bulamamışsam 'galiba havalardan' diyerek gitmeyi. İnsan  en çok kendine hoyrat davranıyor. Defalarca üzerini örttüğünüz çocuğunuz, ya da defalarca üzerinizin açılması. Hani nevresimin düğmeleri açılmış da içerisine girmişsiniz gibi olur ya ayağınızı azcık oynatıp kaldıramazsınız ve örtünebildiğiniz kadarıyla ısınmaya çalışarak uyursunuz. Parmağınızı uzatsanız aydınlatableceğiniz oda hiç olmadığı kadar karanlıklaşır ve her gün gördüğünüz eşyalardan ürkersiniz. Birden kıvırcık saçlı bir kız az evvel kaldıramadığı yorganın altına saklanıp kaçar herşeyden. Ayrımı yitirmeye başladığınız an(lar) başlar. Üşüyerek uyuyan yanınız, eşyalardan korkan saklanan yanınız.  O korku nasıl derinden gelir. Keskindir kokusu. 16 yaşın kokusuna bürünüp bürünüp gelir. İnsan 16 yaşındayken nasıl kokar?
Korkunun da kokusu var mıdır?

Bazı zamanlar kendini fazla dinler insan. Yağmurun sesine karıştırıp karıştırıp dinler. Biraz nem biraz soğukla dinler. Sınıflandırarak.... Ve ne zaman kendine dönüp bakmaya başlasa aynaya en az baktığı zamanlar çoğalır. İçinde yemeyen, içmeyen,uyumayan bir canlıya gebe. Her gece başka şekillerde dünyaya getirip yaşatır. Her sabah elleriyle öldürerek...

Allayıp pullayıp sokağa atılan yanımı ıslattım bugün. En çok ayaklarım üşüdü yine. En tanıdık histi, sadece bana ait olan o üşümeyi ne çok sevdim anlatmam mümkün değil. Keşke dedim, keşke cesaretim olsa ve içerisinde gittikçe yabancı hissettiğim giysilerden de sırayla kurtularak yürüyebilsem! 

Bugün Ankara da isteyerek ıslanan sadece benmişim gibi mutluydum.

Şarkı da burada

10 yorum:

  1. korkunun kokusu olmaz mı? bir çok şeyin olduğu gibi onun da var...
    acı kekremsi bir koku ben onu ilk olarak arabayla kaza yaptığımda ve araba yoldan çıkıp dağa doğru hızla savrulurken yapacak bir şeyim kalmadığında hdudum damağımda burnumda genzimde....korkununda, sevginin de, anneninde, sevgilininde, özleminde, ayında, güneşinde bir kokusu var..... elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. canım sabah sabah döktürmüşsün :) yazılarında kendime ait ve yaşadığım şehre ait ayrıntılar bulabilmek de bana ayrı bir mutluluk veriyor. ankara gene bembeyaz ve evet havalardandır bu bekleyiş :)

    YanıtlaSil
  3. heee ben de. şimdi de hasta yatıyorum. üç bin derece ateşim var.

    YanıtlaSil
  4. henüz ıslanmadım ama mutluyum sebebim çoook Ebrucum:) beyazın esaretine teslim olmayı çok seviyorum ve akşam tek ıslanan benmişim gibi gömülücem beyaz huzura:) yaşasın kar!!!

    YanıtlaSil
  5. Evet Ebrucum, ben de en çok kendime hoyrat davranıyorum.
    biliyor musun dün akşam iş çıkışı şemsiyesiz yürüdüm eve ve hiç acele etmedim yine de, tek sen değildin rızasıyla ıslanan Ankarada belki de :)

    YanıtlaSil
  6. sen mutlu ol bugün değil her zamn ama:))

    YanıtlaSil
  7. Seni okumaktan öyle keyif alıyorum ki yazıların farklı herkesin kendinden bir iz bulabileceği başkası için başka bir anlam ifade eden...

    YanıtlaSil
  8. karlı mevsimi sevdiriyorsunuz ya, helal olsun size:) burada (akdenizde) kar duasına çıkmamıza çeyrek kaldı. Bizim burada süleymancı tarikatı popüler. onlara gidip dua töreni isteyeceğim.
    aglea orda sen burda kardan mutlu olun. YARASIN:)

    YanıtlaSil
  9. ne tatlıı. umarım üşütmedin.
    :)

    YanıtlaSil
  10. bir yetimhane
    manzarasında
    -doğru yanlış-
    buldum ve titredim
    ben uyuyacağım,
    havalardan,
    delirtiyor
    kanatıyor
    yoruyor
    bitkin
    bit
    b
    düş/üşüyor
    .
    puff,
    avazımla
    korka korka
    "korkuyorum senden"
    diyeceğim tüm uzaklara
    ve su üstünde ces(et)cesaret/im

    YanıtlaSil

Siz ne dersiniz?