Sayfalar

28.06.2012


Kandırıyordu beni;
Ne zaman pencerden baksam ıslak yapraklarına aldanıp 'yine yağmur' diyordum. Dün kökünden kopardılar. Yapraklarını gövdesinden ayırıp çöpe attılar. Bir yere dipten bağlı şeyleri koparıp attıklarında hüzünleniyorum. 
Neymiş?
'yapraklarından damlayan şeyler arabaları kirletiyormuş' 
Biz her yeri, her şeyi kirletiyorken!

Görsel: Picasso
Müzik: Burada tık

'İnsan bilmediği şeyler üzerinde hep olmadık düşüncelere varır. Oysa ben her şeyin basit olduğunu kabul etmek zorundaydım, çünkü makinenin yüksekliği, ona doğru sanki bir tanıdığı karşılamaya gider gibi ilerlerdi. Bir bakıma bu da can sıkıcı bir şeydi. İdam tahtasına çıkış, gökyüzüne yükseliş yok mu, işte insanın kafası bunlara takılabilirdi. Oysa, burada da makine her şeyi eziyordu. İnsan azıcık utanç ve büyük bir kesinlikle sanki gizlice öldürülüyordu' (Yabancı / Albert Camus)

9 yorum:

  1. yeter ki bize ve bizim olana dokunulmasın, orta malı olanlar mühim değil, insan aklı böyle...

    YanıtlaSil
  2. offffff yaaa bu kadar düşüncesiz ve bencil olunmasa!!!!

    YanıtlaSil
  3. Şu zihniyet kahrediyor beni.bir canlının yaşam hakkına saygı duymayan; bitki bile olsa...

    YanıtlaSil
  4. oysa ağlıyordu o için için her gece insanlığa
    silmek yerine gözyaşlarını öldürmeyi seçti insanoğlu..
    hep böyle yapmazlar mı zaten....

    YanıtlaSil
  5. saygısızca tüketmek gibi çaresiz bir hastalığımız var bizim..

    YanıtlaSil
  6. Pencerelerimize gölge yapıyor diye koca çamları,söğütleri de keserler ya...Yuh ama gerçekten onlara, yerine kaç tane diktiler peki?..

    YanıtlaSil
  7. hımmm ağaç kesilmesini sevmem ben de.

    YanıtlaSil

Siz ne dersiniz?