Sayfalar

27.12.2012


Alta yazacak bir şey bulamadım.
Yanlışlıkla yapılan katliamda yıl dönümü.

9 yorum:

  1. 2012 eşşekler sırtında ölüler...

    YanıtlaSil
  2. Yazacak ve konuşacak bir şey kalmadı, çok haklısın. Meşhur lafı bilirsin; "auschwitz'ten sonra şiir yazmak barbarlıktır." Adorno bunu söyledikten sonra daha neler gördü bu dünya, ya srebrenica'dan sonra ne yapmalı, peki ya uludere, roboski? Susmak en iyisi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Justin beraber susarken demek istediklerimizi bilerek değil mi ya. Teşekkür ederim sarıldım sevgiler.

      Sil
  3. Ya bile bile öldürülenler,Haticelerin,Güldünyaların,adını daha duyamadığımız diri diri gömülen kadınlar onlar için tek tık bile yok değil mi orada ağıt yakanlar?Herkes kendi tarafına ağlıyor.Bunu da çok güzel yapıyor.Bunca pislikler,acımasızlıklar olurken nasıl karılarını,kızlarını öldürüyorlar anlamıyorum bunu.Yahudilerin bir kısmı o zaman acı çekip de şimdi acımasız bir cani olması gibi mi acaba?Bacısına,karısına,kızına gelince ,insan gibi davranmayı beceremeyenlere lanet olsun diyorum ben de .Bu vicdansızlığa ağlayanlar kadına yapılan vicdansızlığa da ağlamayı bir gün olsun bilecekler mi?Asıl bunu merak ediyorum ben.Bir Hatice ölünce Uluderedekiler kadar bile değeri olmuyor ,zaten kadın,zaten bir tane,zaten babası,amcası öldürmüş,ölsün gitsin.Bunlar böyle öldükçe orada hiçbir çocuğun ve kadının değeri de bu yüzden olmuyordur belki,bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Adsız genellikle adsız gelen yorumları yayınlamıyorum istisna oldu. Bu başlık altında karşı karşıya koymamanız gereken iki ayrı konu bu. 'Uluderedekiler kadar bile' bu nasıl bir ayırmadır merak ettim.Bunlar dedikleriniz insan! Eşya veya hayvan değil.
    kadın konusunda, çocuklar konusunda ve elbet hakları konusunda zaten hassasım öfkenizi anlayamadım açıkcası?
    Kadını katleden de aynı düşünce yapısı çocuklara tecavüz eden de!

    YanıtlaSil
  5. :(((
    Kurt olunca bunlarmi oluyor anlayamadim???...yazik boyleler oldugu surece daha cok canimiz yanacak!!!!
    cok haklisin Ebrucum yazacak birsey bulamiyor gercekten insan...:((

    YanıtlaSil
  6. yazık çok yazık

    YanıtlaSil
  7. http://www.youtube.com/watch?v=xxF-F9fUKqY

    YanıtlaSil

Siz ne dersiniz?