Sayfalar

19.08.2014


Bir kaçma hali ile geliyorum buraya biliyorum. Nefes nefese....
Bugün ben bir türküye takılıp kaldım ki sormayın. Dinledikçe fotoğraftaki gibi döndüm, başa sardıkça geçtim kendimden. Şimdi içimde sözcüklerin hepsi ayaklandı. dönüp dönüp midenizin kalkması gibi.
Ne ayıp! İnsan edebi bir cümleymiş gibi duran sözleri kusmakla bitirir mi? 
Bitirir....
Belki de kusmakta, kusacakmış gibi hissetmekte  gizli bir şey var! Hiç bilmediğimiz bir sanat dalına dair. 
Her neyse, yağmur yağdı........Fena yağdı.
Bir de kırmızıya boyadım saçlarımı. İyi geldi ruhuma yıkarken akıp akıp gitmesi bile.

Görsel : Kültür Tava

4 yorum:

  1. Mazlum Çimen'i çok severim bilirsin.. Ve kırmızıyı, hatta ve hatta kırmızı saçları da..
    yağmuru sevdiğimi söylememe gerek var mı?

    YanıtlaSil
  2. yeni imajını sevdim:)
    yakışmış.
    yazın zaten mükemmel.

    YanıtlaSil
  3. Kır evinde kaldım,uzunca.Öylesine özlemişim.Bu ara benim yüreğimde aklımda zaman ve sözcükler karışık,okudum ve sevgimi bıraktım,Nehirİda'm...

    YanıtlaSil
  4. Belki de bazen sığınacak bir yer ararıyoruz ve bir yeri belleyip sürekli oraya kaçıyoruz.
    "tek çare kanatlanmak.."

    YanıtlaSil

Siz ne dersiniz?