Sayfalar

20.04.2015


Biraz değişiklik bana iyi geliyor her zaman. Gerçi boynum tutuldu yine.Kollarımı da kaldıramıyorum :) Zaten ne zaman bir şeylere çabalasam ya boynum tutulur ya da kol. İda çok yardım etti. Zeytin de etti sayılır. Pazar günü uyuyan yavrucuk tüm gün bizimle oradan oraya gezindi durdu. Evde koyu ceviz, venge ne varsa boyanıyor birer birer. Ne yalan söyleyeyim içim açıldı.Sadece konsolun da oradan çıkması gerekiyor.

 Kare olan koyu venge diğeri de koyu cevizdi. Bunlar bitince de paletlerden balkona bank yapacağım.


Demir kitaplık dışında Zeytin'in odasında hiç bir şey kalmadı. Gerçi onun odası ama kullanmıyor. Biz neredeysek orada. Bir ara yorgunluktan kendini yere atmış uyuyordu serseri. Şu yukarıdaki daktilonun manevi değeri var. Eşimle tanıştığımızda 'hep eski bir daktilo hayalim vardır' demiştim. (demişimdir kesin) onca yıl unutmamış ve bulmuş tamir ettirmiş ve doğum günü hediyesi olarak almıştı birkaç sene önce. O nedenle kıymetlidir çok.Bir de kalp gibi duran fotoğraf babamın fotoğrafı o da hep yakınımda olmalı. Bir yerlerden bakmalı iyi geliyor.
Sol gözü kanlandı ve böyle sulu sulu bakıyor. İnstagramda tavsiyeler aldıkça biraz rahatladım. Şimdi İda da yanında içim rahat ama yine de akşam veterinere gidince huzurlu olacağım.
İşte böyle sosyal hayatı bitik iş, ev, çocuk,köpek arasında kalmış yorgun birinden kısa havadisler.

8 yorum:

  1. Kitaplık ve koltuk çok çekici görünüyor, orda olmak istedim fotoğraflara bakınca...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok daha keyifli bol ışıklı bir odadaydı o koltuk ve kitaplık. Zeytin gün boyu orada kalıyor akşam tüm evde ama gündüz cam balkonu da orada çiş için gittiği. Sıra sıra rafları boşaltıyorduk salona taşıdık :) Bir kitaplık daha kaldı o odada ama o da salona sığmadı.

      Sil
  2. Demir'e bayıldım!
    Mikrobal sanırım bizim oğlana da olmuştu, geçmiş olsun hehe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dün gittik veterinere şimdi kalmadı damla verdi. Mikrop kapmış. Korktum ama deneyimsizlik işte :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Huzur odası. Umarım sen de öyle hissediyorsundur. Foto çektiğine göre... Benim kitaplara yer kalmamış:) Derken biraz havadis vereyim:İki yayınevi harıl harıl inceliyor. Mesaj manyağı yaptım adamları. Tel.den de görüşüyoruz. Muhatap alınmak, yolun yarısıymış. "En kısa zamanda.. diye bilgi verdiler. Tek sorunları editör eksikliğiymiş. Gecikme bundanmış. Edebi değerini beğenmişler. Yayın politikasına uyarsa...! Bizim kısa havadis de böyle Ba(l)cım:)

    YanıtlaSil

Siz ne dersiniz?