Sayfalar

19.05.2009

Beni Geri Çağır Hayat

Eskidi bu görüntüler belki. Görüntü olarak internet ortamında gezinmek açısından eskidi ama bugün defalarca tekrar tekrar izledim. Yine yeniden hüzün:((
Avrupa Komisyonu Türkiye Delegasyonu tarafından Sivil Toplum Diyaloğu: Kültür Hareketi programı çerçevesinde desteklenen “Çocuk Gelinler” projesi, küçük yaşta ve zorla yaptırılan evliliklerin kadınların yaşamına olumsuz etkilerine dikkat çekerek bu yıkıcı geleneğe karşı farkındalık yaratmak amacını taşıyor.
Proje kapsamında ilk olarak Türkiye ve Almanya’da eşzamanlı bir Kısa Film Sinopsis Yarışması açılmış, jürinin başvuranlar arasında yaptığı değerlendirme sonucu her iki ülkeden 5’er katılımcı Ankara’da atölye çalışmasına davet edilmişti. Türkiye ve Almanya’dan eğitmenler eşliğinde yaklaşık bir ay süren “Senaryo” ve “Yapım Öncesi ve Yapım” atölyeleri sonucunda, tüm yapım süreci kolektif çalışmayla kotarılan iki sözsüz kısa film ortaya çıktı.
“Beni geri çağır hayat!” ve “Nefes al Alma, nefes al!”



'Beni Geri çağır Hayat' - Click here for this week’s top video clips

1 yorum:

  1. bir daha bakmak üzere, ayak üstü uğradım, kendine sakip çık, mutlu ol:)

    YanıtlaSil

Siz ne dersiniz?