Sayfalar

14.02.2011

'George Dandin Bunu Sen istedin'


Günün anlam ve önemi değil bunları yazdıran. Zira onca zamandır birlikteyiz böyle bir günü hiç kutlamadık. Dolayısıyla anlamlı ve de önemli değil bilinen anlamı ile 'sevgililer günü'
Hatta bu gün böyle bir şey yazdığımı görse kızar bile biliyorum.
Hayatıma girdiğin için,
Gece çocuğa benden önce koşup baktığın için,
Hastalandığımda bıkmadan başımda bekleyip hayatımı kolaylaştırdığın için,
İda'nın babası
Ebru'nun eşi olduğun için,
Asla ama asla argo konuşmadığın halde tüm kabalıklarıma gülüp geçtiğin için,
Ben bile kendime katlanamıyorken sabırla katlandığın için,
Herkes gibi olmadığın için,
Teşekkür ederim.
Seni seviyorum.
'George Dandin Bunu Sen istedin.'

41 yorum:

  1. Allah sevginizi gün be gün katlayarak arttırsın,mutluluk, huzur, sağlık yuvanızdan eksik olmasın...

    YanıtlaSil
  2. Bunları yazdıracak insanları bulabildiğimiz için ne çok şanslıyız aslında.Sevginiz daim olsun Ebrucum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Yaruzeciğim cidden büyük şans. Bazen kızdırsa da :)

    amak-ı hayal lazım lazım:)

    YanıtlaSil
  4. :))Maşallah maşallah....Aşkınız sevginiz daim olsun canım...
    Bir de...Hani o bizi kızdırmaları var ya?
    Kızınca daha güzel olduğumuz için:P

    YanıtlaSil
  5. Evet başka neden olamaz zaten:) kızdıkça güzelleşiyoruz.

    YanıtlaSil
  6. nic mutlu senelere..son cümlede muhteşem..

    YanıtlaSil
  7. Ne mutlu sana...
    Mevlana gibi eşin varmış.Allah nazardan saklasın.
    Sevginizin sonsuza kadar hep aynı güzellikte sürmesini dilerim..

    YanıtlaSil
  8. Bunları yazan kadını kım sevmez.. arkadasımı kım sevmez... nazardan uzak olun Ebru'cum.... coooooooooook öpüyorum...

    YanıtlaSil
  9. Allah nazardan korusun, baki kılsın sevginizi...

    YanıtlaSil
  10. Ayyy cok romantiikk!! Bir omur mutlu olun...

    YanıtlaSil
  11. ne güzel ya.
    hayranlık uyandırıcı.
    argo hiç konuşmayışın demişsin ya bak orada kesiştik.ben ağzıma geleni söylerken eşim hiç bozmaz kendini.klas adamdır vesselam.severim kendilerini:)

    YanıtlaSil
  12. Mutluluğunun devamını dilerim..

    YanıtlaSil
  13. Allah muhabbetinizi arttırsın canım.Ne güzel bunları kalben söylemek.
    Arada benimki gibi:) çileden de çıkarsalar onlarsız da olmuyor:)

    YanıtlaSil
  14. Allah mutluluğunuzu daim etsin Ebru'cuğum...ne kadar güzel ifade etmişsin...

    YanıtlaSil
  15. Kedim kızmaz değil mi:) Eşim cidden tuhaftır asla böyle günler kutlamaz kutlayana da kızar:)

    Öz'üm teşekkür ettim:)) Seneye kadar demeyiz değil mi bir daha:))

    Zeugma teşekkür ederim:)Cidden eşim çocuk büyük ayırd etmez hep kibardır yanında inan bazen kazma gibiyim ben:)

    YanıtlaSil
  16. Karōshimm canımm teşekkür ederim. Bazen nasıl sevdiğine ben de şaşıyorum ne yalan söyleyim:))

    KCS teşekkür ederim:)

    Taze Annem canım teşekkür ederim herkes için dilerim güzel dileklerin gerçek olsun.

    YanıtlaSil
  17. Sitareciğim ben küfrederim dengesiz dengesiz konuşurum hele trafikte düz giderim:) Eşimden yıllardır asla duymadım sözün bitti yer ve benim diyecek sözlerim var hala der. Güzel konuşur ince ince dokundurur ama hiç küfretmez:))

    Hayatın süs payı teşekkür ederim:)

    İkiz annesi yok yok olmaz artık işledi bir kez içimize:))

    Neşelihaller teşekkür ederim hepimizin daim olsun.

    YanıtlaSil
  18. O kadar anlamlı, o kadar yürekten çıkartmışsın ki kelimelerini, bir kere daha izleyicin olmaya değer dedirttin bana. Hiç eksik olma...

    YanıtlaSil
  19. o cümleleri kurmasan bile,
    (resimde) yüz hatlarındaki çizgilerden anlaşılıyor.
    sen bunu çok güzel cümleye dökmüşsün ayrıca.
    yani demem odur ki, sevgili Sü... kardeşimin
    duruşu yeter.
    Sonsuza kadar mutluluk dilerim:)

    YanıtlaSil
  20. ha, unuttum, müzik seçimile konuyu ustaca bağdaştırmışsın yine...

    YanıtlaSil
  21. Sevgililer gununu kutlu kilmak boyle bir sey iste... yani sozde... Yani yurekte...

    YanıtlaSil
  22. Daim olsun insallah, Allah muhabbetinizi arttirsin :)

    YanıtlaSil
  23. Sevgili Özlem öyle güzel şeyler söylüyorsun ki utanıyorum inan. Dilerim yanıltmam hiç sevgiler.

    Zihni Abi mutlu görünüyor değil mi? Sebebi benim:)) (çok mu iddalı oldu)

    Aşkıngüncesi çok teşekkür ederim umarım uzun süre layık kalırım onun iyi yüreğine.

    New York'tan teşekkür ederim hepimizin.

    YanıtlaSil
  24. Bu yazıyı okudu mu bilmiyorum.. ama okursa, gelip sana öyle bir sarılacak ki göreceksin gününü ..

    Eee adamın kabahatı yok sevgili dostum; sen resmen kaşındın :)

    Sonsuza dek Aşkla kalın e mi..

    YanıtlaSil
  25. Okuyup okumadığını bilmiyorum canım ama bazen sayfama giriyor imalarından biliyorum:) Bazen kızıyor da.
    Yeterince sık ifade edemiyorum yazmak daha kolay okusun bari değil mi:)

    YanıtlaSil
  26. Allah sevginizi, mutluluğunuzu daim eylesin...

    YanıtlaSil
  27. Çok teşekkür ederim Deliler Teknesi.

    YanıtlaSil
  28. ikinizde çok şanslısınız birbirinize sahip olduğunuz için. ama en çok da İda'ya :))

    YanıtlaSil
  29. Çok haklısın mayam. En çok İda'ya.

    YanıtlaSil
  30. Benim eşim de kutlamazdı. nasıl oldu da çiçek yolladı anlamış değilim. sanırım 2 gün önceki tartışmadan sonra böyle birşeye karar verdi. Sevgililer günü bahane, gülümsemek, hatırlanmak, şımartılmak şahane.

    Ebru çok şanslısın . Ama bence eşin de şanslı senin gibi bir eşe sahip olduğu için. İda ikinizden de şanslı böyle anne babaya sahip olduğu için :)daim olsun arkadaşım

    YanıtlaSil
  31. Çok ama çokk teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  32. Ne güzel bir yazı olmuş bu böyle.Mutluluğunuz bir ömür sürsün.Keyifle,afiyetle:)))

    YanıtlaSil
  33. Ödemişli Ödemişli:) Ama bence en kibarı ve en düşüncelisi.

    Sihirli Günce teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  34. ne demek kendime katlanamıyorum, böyle EBRU li duygulu insana katlanmazda ne yapılır;) haksızlık yok kendine;)
    sevginiz daim olsun hep mutlu olun:)

    YanıtlaSil
  35. Oyoyoyooyyyy Rabbim mutluluğunuz hiç bir zaman bozmasın inşallah.

    YanıtlaSil
  36. Teşekkür ederim amin cümlemizin.

    YanıtlaSil
  37. Meyracığım bazen cidden çekilmez olabiliyorum:))

    YanıtlaSil

Siz ne dersiniz?