Sayfalar

21.12.2011

En Kısa Günde En Uzun Grev




 Sesin duyurulamadığı ve duyulamadığı yerde demokrasi olmaz!

“Önce komünistleri yok etmek için geldiler. Ses çıkarmadım çünkü komünist değildim. Sonra Yahudileri yok etmeye geldiler. Ve yine ses çıkarmadım. Çünkü Yahudi değildim. Ardından sendikacıları yok etmeye geldiler. Ve ses çıkarmadım, çünkü sendikacı değildim. Sonra Katolikleri yok etmeye geldiler. Ve yine ses çıkarmadım. Çünkü ben bir Protestan’dım. Sonra beni yok etmeye geldiler. Ve o an geldiğinde… geriye sesimi duyacak kimse kalmamıştı…” Alman Rahip Martin Nemoer....

Detaylar

11 yorum:

  1. grev coşkusu yaşıyoruz... sen ve ben.

    senin bu benden olan duygularına bayılıyorum be. ey gidi dünya harikası hatun kişisi seni.

    YanıtlaSil
  2. Sensinn oooo severim seni
    Özledim çok hem de az kaldı Red Sonjam azz

    YanıtlaSil
  3. Red Sonja mı? yahu bunu söyleyen 2. kişisin hahahaha. inanmaya başladım o olduğuma :)

    YanıtlaSil
  4. Benziyorsun ama sen daha güzelsin.

    YanıtlaSil
  5. ohhh ohhh birbirinizi eyleyin bakalım:D
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Siz tanışıyo musunuz bakim hı güzel hatunlar:))
    İkinizi de eyledim seviyom sizi.

    YanıtlaSil
  7. Yanınızda olamadık.....:(( bari bi şekilde yüreğimizin orda olduğu biline.... Ahhh Ankara Ahhhh

    YanıtlaSil
  8. İnternlerin grev hakkı yok maalesef :( Ablalarımızı abilerimizi gönderdik, genel cerrahi'ye biz bakıyoruz bugün :((

    YanıtlaSil
  9. ben mevcut hükümete oy veren bir bayanım.hatta son 3 seçimdir yapmaktayım bunu.çok mu baydım:)))
    diyeceğim şu ki geniş kitlelerin fikirleri adam yerine konmadam eğrisi doğrusu neyse ortaya dökülmeden insanları nefret ettirmeyecek çözümler bulmak lazım.

    bu koca koca adamları okumuş dirsek çürütmüşleri bugün doktorları yarın öğretmenleri böyle tefe koyarsan sandıkta gömülürsün arkadaş derler baştakilere.

    dedim de zaten:))

    YanıtlaSil
  10. Antalya'da "Özgür basın susturulamaz" sloganları atılırken biz de varıdık...

    YanıtlaSil

Siz ne dersiniz?