Sayfalar

26.03.2012

İyi haftalar


”fazla zahmete girme, gökyüzü hepimizin.”
j. cocteau

Gülpembe bahar türküleriyle, kıyıda gölgesine oturup zeytin ağacının
Ben geldim derim eski günlerin düşelim yollarına kanayan sevgi çiçeğinin
Yeniden doğup eline günün, yeniden duyup adını gülün
Yeniden...
Yeniden başlamalı, yeniden anlamalı, yeniden dinlemeli o yiten türküleri
Dağılır gider kara bir bulut dokununca bir dost eli...

Nerde tükettin türkülerini, yanıyor işte ışık o serin dost odalarında
Aç kapını çık eskisi gibi yolunu gözlemesin kıyıda zeytin ağaçları
Yeniden yürü tozlu yollara, yeniden uyan o sabahlara, yeniden....
Açılır dost kucağı, açılır sevgi gülü, açılınca yeniden o büyük eski kapı
Dağılır gider kara bir bulut dokunuca bir dost eli... (Şarkıyı dinlemek için)
****
Haftanız güzel geçsin...
Ben bu ara sadece çalışıyor sizlere uzaktan bakıyorum.
Not: Görsele müziği dinlerken bakın:)

14 yorum:

  1. Senin de haftan güzel geçsin, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Blog okumaya çoğunlukla ilk seninkinden başlıyorum çünkü altı çizilecek nice cümleler ya da böyle güzel ezgiler vardır mutlaka biliyorum. Sonra diğerlerini okurken bi daha bi daha dinliyorum.
    Çok güzel yine sözler de, türkü de.

    BU aralar ben de fazlaca çalışıyorum, sana da güzel bir hafta ve kolaylıklar diliyorum Ebrucum.

    YanıtlaSil
  3. mutlu günler.. bi de huzurlu..

    YanıtlaSil
  4. Sizede iyi haftalar olsun..Mutlu günler..:)

    YanıtlaSil
  5. İyihaftalar Ebrucuğum.

    YanıtlaSil
  6. sana da iyi ve mutlu haftalar hatunum. bak bir gününü yedik bitirdik bile :)

    YanıtlaSil
  7. Yeniden,yeniden...Umut mu bunun adı,inadına savaşmak mı...Yeniden,yenisi nasıl ki?
    Olsun be,buluruz yeniyi:)İyi haftalar olsun,hep öyle olsun,herkese olsun.

    YanıtlaSil
  8. ”fazla zahmete girme, gökyüzü hepimizin.” Ben bu söze bayıldımmmm.
    Sana da iyi haftalar Ebrucum:)

    YanıtlaSil
  9. Hepimizin ihtiyacı var iyi haftalara :)

    YanıtlaSil
  10. Bahar parfümü kokuyyor burası yine:)

    alkol etkisi,
    zambak cilvesi,
    kar suyu şırıltısı,
    papatya gözkırpması,
    küheylan deparı,
    ve
    Bahar ezgisi
    ve
    hayatımız güzel geçecek bu gün söz:)

    YanıtlaSil
  11. Harika bir hafta diliyorum. Ebrucum:)

    YanıtlaSil
  12. Ne guzel bir duygudur kimbilir ati surebilmek oyle...

    YanıtlaSil

Siz ne dersiniz?