Sayfalar

12.06.2012

Eksik

Bir gülüşün kalıyor yokluğunla aramda bir de boyu kısa gelen pantolonlu yılların. Oysa tanığı değilim. Daha kurulmamış 'duymadım, görmedim, bilmiyorum' diye başlayan cümleler.
Biliyorum, duydum ve gördüm aslında. Aramızda boylu boyunca yatan terk edilmiş yanını.
Sen bana emanet edilip gittin ya! bakmadım bir kez bile. Sımsıkı sarılmamdan olsa gerek duymadım 'canım yanıyor' dediğini.
Hem ben öyle sımsıkı sarılırım biliyorsun. Kollarımda hal kalmayana dek, bir parça sen olana dek sarılırım. Kollarımı açtığımda ağırlığın üzerimde kalana dek sarılırım.
Değip geçtiğin her yerde izin kalmalı, parmak uçlarımla izleyip yeniden bulmalıyım seni. Kana kana doldurmalıyım içime.
Hiç kimsessizken,bomboşken bile dışıma taşmalısın.
Öyle sevmeliyim ben seni.

İlk Yayınlanma Tarihi:08.02.2011
Görsel:Claudia-Rogge (Belki en çok sevdiğim görsel bu)
Oldukça gerekli yazılar yayınlayan arkadaş kabul buyurursan eski bir yazıyı güncelledim.Konu eksiklik veya aslında her ne anlıyorsam. Şu dakika dinlediğim müzikler belki nedendir. (Gereksiz Yazılar Sayfası için Tık)
Her ne yaparsam yapayım tamamlayamadığım yanımla.....

5 yorum:

  1. ahh ken dim gibi birini görünce nasıl üzülüyorum bilsen. kimse bu kadar değer vermez de üzülürsün durmadan...

    değerli olduklarından değil belki, değer verdiğimizden...

    YanıtlaSil
  2. al işte aynı şarkılarla yine efkar, aynı yazılarla, aynı hayatlarla...

    YanıtlaSil
  3. Ah ne kadar sıcak ne kadar yakın kelimeler... Kendimi buldum bir an yazının içinde,yürüdüm dolaştım yine kendime döndüm

    YanıtlaSil
  4. Duygu seli...Boyle yogun yasanan duygulari seviyorum. Coskulu hem de romantik

    YanıtlaSil
  5. Ben de sımsıkı sarılırım, bir yandan dişlerimi sıkarım, öyle sakin, yumuşak dokunuşlar yazık ki değil hiç tarzım, aynı senin gibi severken hırpalanırım.
    Görsel çok güzel yine!

    YanıtlaSil

Siz ne dersiniz?