Sayfalar

8.06.2012

Karne Yemeği


Sabah babası ile karnesini almaya gitti ardından işe gittiler sonra da benim yanıma geldi. Karnesi çok güzel. Sanırım bu yaşta herkesin karnesi çok güzeldir. Sbs deneme sınavına girmişti. Öğretmeni bu sınavlara genellikle katılmalarını sağlıyor. 21.300 kişi içerisinde 30. Ankara da ise 27.sırada yer almış. Sevindik tabi. İlginç bir oğlumuz var galiba. Öğretmeni sbs sonucunu vermiş miydik diye sormuş İda ben girmedim sanırım demiş:) Öğretmeni sarılmış kara gözlüm gönlümün birincisi demiş:) Sınavda aldığı sonuçtan daha çok öğretmenin dedikleri sevindirmiş kuzumu. Diyor ki'senin yerin başka dedi bana' babası da 'hım galiba sıradaki yerinden söz ediyor' diyor. Bana dönmüş 'anne onu mu kast etmiştir' diye soruyor.Teyze, dayılar,anneanne ile birlikte güzel bir yemek yedik. İzmir'e uğurlama ve karne yemeği koyduk adını da:)  Canımın içi yavrum dilerim hayallerine kavuşursun bebeğim. Dilerim çocuklarımız iyi şeyler yaşar.

Köy hayatına atılmak için sabırsızlanıyor. Bu akşam da komşunun köpeğine böyle hayran baktı.

18 yorum:

  1. hayatta en büyük gurur yavrunun başarısından duyulandır, :))devamını dilerim...

    YanıtlaSil
  2. tebrik ederim... hep başarılı ve mutlu olsun ida :)

    gitmek için sabırsızlanır tabii, çocuklar binaların içine tıkılıyor, sıkılıyorlar. bol bol oynasın, temiz hava alsın, toza toprağa bulansın... dilerim güzel bir tatil olsun ida için :)

    YanıtlaSil
  3. canım benim :) cok naif gözüküyor gercekten..masallah ona..

    YanıtlaSil
  4. cok cok tebrikler
    senin adina cok sevidim
    ve nazar degmesin ve hep boyle devam etsin
    :)
    cok buyuk bir basari:)

    YanıtlaSil
  5. Kitap Eylemcisi, Sırrakalem, Nohut Oda, Mon Clementier çok çok teşekkür ederim. Nasıl güzel onların her yaşta ayrı güzelliğine tanık olmak. Sevincimizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  6. canım benim güzel sözlerle mutlu olabilen bir çocuğun var ne mutlu sana başarıları daim olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  7. oyyyy canım benim. tebrik ediyorum İda'mı.

    çocuklar, ebeveynlerinin eseridir derim her zaman. tersinin söz konusu olduğu durumlar da elbet mevcuttur, ama bana göre böyle. gurur pastasının enn büyük dilimi senin ve eşinin canım arkadaşım. ömür boyu devam etsin başarıları dünya tatlısı İda'cığın.. en güzel olan her bir şeyde hem de.

    öpüyorum sizi.

    YanıtlaSil
  8. Aferin İda'ya tebrik ederim :-) güzel bi tatil geçirsin şimdi. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Aferim Ida'ya. Karnesini tebrik ediyorum. Karne hediyesini haketmis. Orada okullar daha erken kapaniyor burada daha kapanmadi. Iyi tatiller!!!

    YanıtlaSil
  10. tebrik ediyorum delikanlının karnesini
    kucağındaki ne kadar güzel bir kuçu öyle

    YanıtlaSil
  11. Kutluyorum..çocuğun başarısı anne baba için ne kadar güzel, onur verisiv birşey.

    Köy hayatını benim çocuklarım tam içinde yaşıyor şu sıralar.:) Sizin kara gözlüde pek seviyordur eminim.:)

    YanıtlaSil
  12. maşallah.öğretmen bir arkadaşım ben oğlumla ilgili şeyler anlatınca armut dibine düşer diyor. ben de ida için aynı şeyi söylüyorum. :)) zeytin gözlüne güzel bir tatil.sana da kolaylıklar.ayrılık zor.onun mutlu olduğunu düşünerek sen de kendini avut ve kendin için birşeyler yap.bize de tatil lazım değil mi?çok öpüyorum kara gözlüyü.

    YanıtlaSil
  13. Tebrikler ogretmenide cok guzel seyler soylemis

    YanıtlaSil
  14. Beimkiler de girdi Samsun içi iyi puanları sıraları var da üzülüyorum hallerine be Ebruşum çocukluklarını alıyoruz sanki ellerinden...
    Öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  15. Aslında sınavların bir sabah uyandığında başına gelebilecek iyi ve kötü şeylerden farksız olduğunu anlatmak lazım. Ama nasıl... böylesine at misali koşuya hazırlanırlarken..!

    kızıyorum.

    Neyse güzel bir tatil olsun İda için, dilediği gibi doğayla iç içe, özgür ve macera dolu...

    YanıtlaSil
  16. Teşekkür ettik efendim.

    İnanın o sınava girdiğinden haberimiz bile yok. Oradan oraya koşturmuyoruz hatta çocukluğunu yaşamaı için elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz.
    Şuanyumurtaları günlük yiyor, ineklerle geziyor (muş) :)) tavşanıyla oynuyor samanbalyaları üzerinde piknik yapıyor keyfi yerinde.

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel bir çocuk İda, akıllı olduğu da bakışlarından belli. Tebrik ediyorum ben de onu, kucaklıyorum.

    Demek İzmir'e geliyor (geldi) oğlun Ebru, ne güzel. Üzülme lütfen, zaman dediğin nedir ki, göz açıp kapayıncaya kadar geçer gider. Hem sen de kendine vakit ayırırsın biraz, eşinle daha çok zaman geçirirsiniz, zaten çok yoğun bir işin var, biraz nefes fena olmaz bana kalırsa. İda için de tatil harika olacak, senin anlattıklarına bakılırsa oluyormuş bile, köy tatili, şahane!;)

    Yazılarını toplu okudum bu gece, nöbet daha hızlı geçti sayende;) Sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil
  18. Nöbet hızlı geçmişse çok sevinirim:)
    Pazar günü gitti her gün görüşüyorum keyfi yerinde zaten etrafında pervane babaanne, dede var ki sorma. Evet küçük bir pazar kaçamağı planı yapmaktayız.
    Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için sarıldım

    YanıtlaSil

Siz ne dersiniz?