Sayfalar

15.06.2010

Mektup

Dün sabah yine gözlüğünü tepesine takan postacı geldi. Onlarca zarfla. Onu ne zaman görsem kontrol etmem gereken hesap ekstreleri getirdiği için öfkelenirim. Göz ucuyla bir sıra geçtim sonra başa dönüp çığlık attım.
Seyyarattan mektup gelmişti:) Hızla okudum, sonra sakinleşip bir kez daha okudum. Akşamı bekleyemedim yanıt yazmak için dünden bu yana ne zaman bir boşluk bulsam mektubumun başına oturuyorum. Biraz evvel bitti sabaha postalanacak. Umarım sıkılmaz okurken:) (epeyce uzun oldu)
Teşekkürler Seyyarat dünümü, bugünümü böylesine güzelleştirdiğin için.
Unuttuğum güzellikleri hatırlattığın için.

5 yorum:

  1. ikinizi de çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Eminim Seyyarat da seni ama en azından kendi adıma söyleyim ben de seni:) Seninle de mektuplaşalım.

    YanıtlaSil
  3. Ebruuuu!

    Sıkılır mıyım hiç? Benimki biraz ilk mektup utangaçlığı oldu. O da daha uzun olur zaten muhakkak.

    Aglea, öperim ikinizi de :) Nasıldı hatta :*

    YanıtlaSil
  4. Seyyarat'a mektubun guzelligini bize yasattigi icin tesekkur ediyoruz. Sagol Seyyarat...

    YanıtlaSil
  5. Hakikaten çok özlemişim meğer. Gitmedimi acep benim mektup diycem de neredeyse 10 gün demişler:)

    YanıtlaSil

Siz ne dersiniz?