Sayfalar

14.03.2019

Bir Kaç Kitap


Uzun yıllar önce okumuştum ama bir gün rüya gördüm ve yeniden okumak istedim. Evde Yurt Yayınları'ndan olan vardı ama kesin biri aldı ve getirmedi yeniden aldım. Açıkcası karmaşık duygularım ALAMUT ile. Okurken birinin 'suikastçileri' mi okuyorsun demesi de ilginçti. Hasan Sabbah'ın oğluna bile ayrıcalık tanımaz halini sevdim. Kararlılığını, azmini. Aslında günümüzdeki örgütlenme biçimine de benzettim İsmailler'in örgütleme şeklini:)



 Beş Sevim Apartmanı tam bir sarsılmaydı. Kitap bitince kalakaldım. İnstagramda kitap üzerine birşeyler yazayım dedim yapamadım. Ardından da 


Gergedan Büyük Küfür'ü okudum. Beş Sevim Apartmanı kadar beğendim mi hayır. Ama yine de çok iyiydi.


Daha öce hiç okumadığım Nermin Yıldırım'ın Unutma Dersleri'ni neredeyse 2 kez elimden bırakarak okudum. Akıcılık ve kahraman çok iyiydi. Şimdi bir başka kitabına başladım. 
Daha uzun kitap yazıları yazmayı umarak şimdilik bu kadar diyorum.



5 yorum:

  1. gergedanı okumadıııım :) nermin yıldırım aklımda sırada okuycaam :) nihan kaya, fatma erdek, sevinç çokum bi deeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sıra ciddi asıldım:)

      Sil
    2. bazen öyle olur iştee :) bak ben de üsttekileri taktım bakalım işallah hepsisini okuruum :)

      Sil
  2. Canım harikasın sen, not ettim bunları, iyi ki geldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemişim her sayfaya bakıyorum:) Hoşbuldum canım

      Sil

Siz ne dersiniz?